piątek, 21 listopada 2014

Sezon I - "Uratowanie Przyjaciela" (epizody 1-37)

=> w tej serii walczą o życie jednego z nich ....  i przechodzą bardzo długa drogę zanim docenią prawdziwą przyjaźń …

INFO:
Pierwszy sezon pisany był bardzo dawno temu  .... pierwsze pojawienie się "Neko Inochi Ryu Tamachi"  w sieci to 25 grudnia 2006 roku na innym serwerze który praktycznie przestaje już istnieć ...hmmm... pierwsze epizody były przepisywane żywcem z zeszytu który prowadzę od 2000 roku ... więc od tamtego czasu rozwinęłam się w pisaniu i wyrobiłam sobie nowy lepszy styl .... jednak postanowiłam, że przenosząc swoje opowiadanie tutaj poprawie jedynie literówki i inne błędy ( w miarę możliwości i na tyle ile starczy mi czasu) a forma pozostanie nie zmieniona... aby zbytnio nie namieszać ... i był widoczny progres jaki osiągnęłam przez ponad 14 lat ciężkiej pracy .... pozdrawiam Kircia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz